Tóth Lászlóné
6. évfolyam
Módszertan
A tanulók az egyenes arányossággal kapcsolatos számításokat végeznek a mindennapi életből vett problémák megoldására. A tanulócsoportok egy lakásfelújítási pályázatra készítenek el egy 3D-s látványtervet és költségvetési tervet a szobafestéshez, a padlószőnyeg cseréjéhez. A feladatok elvégzése közben mérni, számítani, következtetni fognak. Az előkészületekről, abban saját szerepükről tanulási naplót írnak. A projekt végén a lakásfelújítási pályázatokat egy prezentáció formájában mutatják be a többieknek. A feladatok megoldása közben gyakorolják az internethasználatot, a világhálón történő keresést, az anyagok kiválasztásakor döntéseket hoznak, megtanulják a táblázatkészítést, a képletek használatát és az önreflexiót.
A projekportfólió letölthető innen.
Feladatok közvetlen felügyelet nélküli meghatározása a szobafelújítás tervezésekor, a feladatok rangsorolása és végrehajtása
Az idő és a munkamennyiség hatékony kezelése a lakás 3D-s tervezése során
A saját megértés és tanulási igények nyomon követése a napi feljegyzésekben
Összetett döntések meghozatala és választás az anyagok kiválasztásakor
Gondolatok és ötletek világos és hatékony kifejtése szóban és írásban
Rugalmasság és kompromisszum készség a közös célok eléréséhez
Közös felelősségvállalás az együttműködés során