Balázs Brigitta
8. - 11. évfolyam
Módszertan
A tananyagegység komplex módon biztosítja az ismeretek, készségek és képességek kreatív és együttműködő elsajátítását, illetve fejlesztését, az egészséges, felelős életmód és önismeret kialakítását, a hatékony önálló tanulás és megismerés fejlesztését.
Az első témától, a nemiség szintjeitől a tudatos családtervezésig minden tanórán szerepet kapnak a digitális eszközök különböző didaktikai formákban, szem előtt tartva az interdiszciplinaritást. Az alkalmazások támogatják az új anyag gyakorlását, az ismeretek megerősítését, a felelősségteljes párválasztással kapcsolatos gondolatok képi és írott megfogalmazását, a csapatban való együttműködést, a saját posztembrionális fejlődés bemutatását, narrációját, illetve az ismeretek rendszerezését. A kifordított osztályterem módszere segíti többek között a méhen belüli fejlődés és a születés (zárójelentés), tudatos családtervezés területén az önálló ismeretelsajátítást, az érvelés lépésenkénti fejlesztését. A tematikus terv támogatja azon pedagógusok munkáját a javasolt oktatóvideó-ajánlásokkal, akik még nem ismerik ezen alkalmazásokat.
Mind a hagyományos, mind a digitális információ azonosításának, keresésének, előállításnak, bemutatásának, értékelésének a fejlesztése.
A megfigyelés, az ábraelemzés és -felismerés, koncentrációs, rendszerező képesség fejlesztése.
Digitális tartalmak készítése, megosztása és a kommunikáció fejlesztése.
Matematikai készségek: grafikonok értelmezése, zárójelentés értelmezése, adatok leolvasása (a mérési objektivitás és a matematikai paraméterek szerepe a biológiai vizsgálatokban, orvoslásban).
Hardver:
Alkalmazások: