Tisza Géza
5. - 8. évfolyam
Módszertan
(A foglalkozás a "LEGO demonstrációs segédeszközöket alkalmazó pedagógiai jó gyakorlatok és módszerek tapasztalatainak felhasználása a kereszttantervi kompetenciák és a természettudományos oktatás fejlesztésére" elnevezésű TÁMOP-3.1.15-14-2014-0001 pályázat keretében az IVSZ gondozásában készült.)
A foglalkozás elsődleges célja, hogy a tanulók tapasztalat szerezzenek LEGO MINDSTORMS EV3 programozásában, a szín szenzor és a Sound blokk alkalmazásában, ugyanakkor bővüljenek ismereteik a szín és a hang fizikai jelenségekről.
A foglalkozás céljának eléréséhez a következő tevékenységeket végezzük el:
A foglalkozás végére a tanulók bepillantást nyernek a programozásba, ismeretei bővülnek a színekről és hangokról.
A foglalkozás időtartama: 45 perc.
Informatika (kerettantervi ismeretek /fejlesztési célok)