Korszerű nyelvtanítás alfa és Z generációs diákoknak különdíj
2025. március 12.
Hogyan motiválom a diákjaimat a KRÉTA IFM segítségével? – Hogyan könnyíti meg a nyelvtanulás és a nyelvtanítás folyamatát a KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modul?
A Digitális Témahét keretében a KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modul (KRÉTA IFM) szeretné felhívni a figyelmet az idegennyelv-oktatásban alkalmazott digitális eszközök előnyeire, különös tekintettel KRÉTA IFM nyújtotta lehetőségekre.
A KRÉTA IFM a Digitális Témahét 2025. évi pályázat bronz fokozatú támogatója különdíjat hirdet a köznevelés alap- és középfokú intézményeiben, angol és német nyelvet tanító pedagógusok számára. A pályázatok olyan idegennyelvi kompetencia fejlesztését célzó pedagógiai projekteket valósítsanak meg, amelyekben a KRÉTA IFM használata jelentős szerepet játszik, kiemelve annak előnyeit a diákok motiválásában. A téma és az elsajátítandó nyelvi készség szabadon választható.
A nyeremények
A különdíjat 2 pedagógus nyerheti el. A nyereményük egy-egy 9” táblagép és egy Bluetooth fülhallgató.
Az elbírálás feltétele
A pályázat kiírója azon pedagógiai projekteket részesíti előnyben, amelyek innovatív módon alkalmazzák a KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modult, és részletesen bemutatják a megvalósított projektet, beleértve az alkalmazott módszereket, eszközöket és az elért eredményeket.
A pályázatokon való részvétel a Digitális Témahét oldalán való regisztrációhoz kötött. A regisztráció hiánya automatikus kizárást jelent a pályázatból! Az általános pályázatok beadásával a pályázó a különdíjakra is automatikusan pályázik.
A pályázatok benyújtása
A pályázatokat 3-5 perces videók formájában kérjük benyújtani a pályázat kategóriájának megfelelő online pályázati űrlapon 2025. április 27-ig.
A Digitális Témahét projekttervsablon használata nem kötelező, de előnyt jelenthet a pályázat elbírálása során. A projektek teljes körű bemutatását kiegészítheti az intézmény honlapján megosztott információ is.
A pályázati űrlap hamarosan elérhető lesz a Digitális Témahét pályázati aloldalán.